Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER

Estás na seguinte localización: Portada > Viaxes > Camiño de Santiago >

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

COMUNICADO AZACS

Luns, 16deMarzode2020 | por
 0 Meneame0  0  0 Google +0

COMUNICADO AZACS

Considerando a evolución que está a ter o Coronavirus COVID-19, a alarma que esta creando entre a poboación e atendendo as recomendacións dos responsables das administracións, a Asociación Zamorana dos Camiños de Santiago, tomou a decisión de acordo cos responsables municipais de cada poboación, de pechar até finais do mes de Marzo albérguelos de( Fontanillas de Castro, Ricobayo de Alba e Tábara).

Ademais, estamos a recibir información doutros albergues na Vía da Prata e no Camiño Sanabrés, que están a adoptar as mesmas medidas.

A finais de mes, vendo a evolución da situación informaremos da apertura e acollida nestes albergues.

Os peregrinos que desexen mais información sobre estas rutas, poden solicitala chamando ao teléfono 637 926 068.

Lamentamos as molestias que se van a ocasionar aos peregrinos que se atopen percorrendo nestes momentos calquera dos camiños, pero a decisión que adoptamos é pola súa seguridade, a dos veciños dos pobos polos que van pasando e pola imaxe do Camiño.

ASOCIACION ZAMORANA DOS CAMIÑOS A SANTIAGO