Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Viajes > Camino de Santiago > Consellos > Unha vez en marcha

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Consellos

Unha vez en marcha

Percorrer etapas longas e a bo ritmo os primeiros días fornece o mesmo efecto que sacarse o carné de conducir, comprarse inmediatamente un Ferrari e polo a 200 quilómetros por hora á saída do concesionario.

O risco de accidente, en noso caso lesión, será do 100%. O refrán “camiña como un vello e chegarás como un mozo” é o mellor consello que pode recibir un peregrino profano. Durante o tres primeiras xornadas non é recomendable percorrer máis de 20 quilómetros ao día. Desaparecidas as agujetas e as molestias iniciais pódese aumentar o número de quilómetros progresivamente ata os 30 ou máis por xornada, pero unha boa media son 25 quilómetros.

No Camiño abundan os deportistas que se atreven con camiñadas de 40 e 45 quilómetros diarios, aínda que algúns deles son vítimas das temidas tendinites. As máis frecuentes son as do tendón peroneo e as do talón de Aquiles. Para previr posibles lesións hai que realizar unha sinxela táboa de estiramentos antes de andar e ao finalizar o exercicio, sobre todo estirar as pernas (ínguas, cuádriceps e xemelgos), as costas, as lumbares e os ombreiros. O best seller dos estiramentos é a obra ‘Estirándose’, de Bob Anderson.

El Camino de SantiagoGuía práctica

Información de Copyright e aviso legal

Visita a nosa canle Eroski Consumer TV

En EROSKI CONSUMER tomámonos moi en serio a privacidade dos teus datos, aviso legal. © Fundación EROSKI

Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto