Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Viajes > Camino de Santiago > Consellos > Como alimentarse durante o camiño

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Consellos

Como alimentarse durante o camiño

É fundamental dedicar tempo suficiente a gozar dun almorzo completo que inclúa lácteos, cereais (cereais en copos, pan, tostadas, pan de molde…), froita ou zume e complementos (manteiga ou margarina, queixo, fiambres, marmelada, mel, azucre, etc.).

Posto que cada etapa tárdase en realizar unha media de 6 horas, convén que cada 60 ou 90 minutos tomémonos un breve descanso para beber e inxerir algo sólido que conteña hidratos de carbono, o que nos permitirá manter mellor o ritmo de exercicio, e sobre todo por dúas razóns fundamentais: evitar o desfalecemento e a deshidratación.

Durante o exercicio continuado, a auga é tan importante como os hidratos de carbono, sobre todo en días de moita calor e humidade. É un erro relativamente xeneralizado non beber auga nin antes nin durante o exercicio, así como esperar a ter sede ou fame para comezar a beber auga e tomar alimentos.

Camiñar co estómago cheo non é saudable. A comida máis importante do día hai que facela ao final da etapa e, se a xornada alóngase e é necesario comer de mesa durante a marcha, convén optar por un bocadillo ou un prato lixeiro de pasta ou verdura.

Así mesmo resulta fundamental a rehidratación unha vez concluída a etapa, incluíndo auga e hidratos de carbono; e se a transpiración (suor) foi importante será preciso, ademais de hidratar, repor os electrolitos perdidos.

El Camino de SantiagoGuía práctica

Información de Copyright e aviso legal

Visita a nosa canle Eroski Consumer TV

En EROSKI CONSUMER tomámonos moi en serio a privacidade dos teus datos, aviso legal. © Fundación EROSKI

Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto