Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Bidaiak > Donejakue bidea > Aholkuak > Martxan dagoenean

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Aholkuak

Martxan dagoenean

Gidatzeko baimenak ateratzen duen lehen egunetan etapa luzeak eta erritmo onean egiteak berehala Ferrari bat erostea, eta emakidadunaren irteeran 200 kilometro orduko abiaduran jartzea.

Istripua izateko arriskua, gure kasuan, %100ekoa izango da. Esaera zaharra eta gazte gisa iritsiko zara erromes profano batek. Lehenengo hiru egunetan, ez da gomendagarria egunean 20 kilometro baino gehiago egitea. Hasierako minak eta eragozpenak desagertuz gero, gero eta kilometro gehiago egin daiteke, eguneko 30 edo gehiago, baina batez beste 25 kilometro.

Bidean asko dira egunero 40 eta 45 kilometro bitarteko ibilaldiak egiten dituzten kirolariak, nahiz eta horietako batzuk tendinitisaren beldur diren. Ohikoenak peroneo tendoia eta Akilesen orpoa dira. Lesioak prebenitzeko, luzatze-taula erraz bat egin behar da ibili aurretik eta ariketa amaitzean, batez ere hankak luzatu (ingelesa, koadrizepsak eta bikiak), bizkarra, lunbarrak eta sorbaldak. Luzapenen best sellerra Bob Andersonen ‘Tenerando’ obra da.

El Camino de SantiagoGuía práctica